דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


גני אירועים וחתונות אשכנזיות 

מאת    [ 25/12/2010 ]

מילים במאמר: 395   [ נצפה 2162 פעמים ]

גני אירועים בישראל הם המקום הפופולארי ביותר לחגיגת חתונות, במיוחד בעונות האביב, הקיץ והסתיו. גני אירועים מציעים בדרך כלל גינה טרופית, עם אגמים שבהם שטים לאיטם דגים ענקיים, וספסלים ופינות ישיבה פזורים בחוץ ומציעים אופציה אלטרנטיבית לאלה שלא בא להם לשבת בתוך האולם עם המוזיקה רועמת להם באוזניים. הם מעדיפים לחלוק את זמנם עם הסיגריה הטובה והישנה במקום עם עדר של אנשים זרים שמרקדים וקופצים כמטורפים על רחבת הריקודים.

היום אפשר לחלק את החתונות בישראל הנערכות בתוך גני אירועים לשתי קטגוריות – חתונות "מזרחיות" וחתונות "אשכנזיות". גני אירועים בפני עצמם הם מקומות מועדפים לחתונות אשכנזיות, הרבה יותר מאולמות אירועים. אבל הדרך הטובה ביותר לדעת לאיזה סוג החתונה שבה אתם נמצאים משתייכת, היא פשוט להביט על הכלה. אופס, אתם בקבלת פנים ואתם לא מוצאים את הכלה? יש סיכוי רב שמדובר בחתונה מזרחית. אבל אם המשכתם לחפש את הכלה, ואחרי מאמץ רב מצאתם אותה, לבושה בשמלה פשוטה, לבנה וחלקה ומסתובבת בין האורחים כמו אחת המוזמנים, יש סיכוי רב שזו חתונה אשכנזית.

יש שפע של גני אירועים עם חתונות פלצניות בארץ, והכלות באותן חתונות אשכנזיות תמיד הולכות על המראה הנקי והסטרילי. שום רבע נצנץ, לא על השמלה ולא על האיפור, ישתחל על הכלה העדינה.

הסתיימה החופה ואתם בדרך לאולם? חתונות אשכנזיות תמיד עושות סידורי ישיבה. אין טעם שתרוצו מוכי אטרף עוד בזמן החופה כדי לתפוס שולחנות לכל ה'משפוחה'. אם כי תמיד אפשר להעיף את פתקי ה"שמור" מעל השולחנות בתוך האולם של גני אירועים. מה הדבר הכי גרוע שיעשו לכם בחתונות אשכנזיות? ימצמצו אליכם בזעם, יזעיפו פנים וילכו?

גני אירועים וחתונות אשכנזיות בדרך כלל מתאפיינים במזון גורמה שישאיר את הבטן שלכם ריקה ומשתוקקת לאיזה סטייק טוב וגדול במקום נתח אשכי העז ברוטב פטריות שמפיניון שמונח לכם על הצלחת ליד פירה בטטה כתום זרחני ומבהיל.  

גני אירועים המארחים חתונה אשכנזית לעיתים יפתחו את תחילת הריקודים בשירים משונים כמו "טוויסט", שבהם תעמדו כמו מטומטמים על הרחבה ולא תדעו מה לעשות עם עצמכם, ורק קומץ אורחים גריאטריים מסביב יפליאו בכוריאוגרפיה עדכנית משנות השלושים. אחרי שהתקליטן ייבהל מחוסר ההיענות לשיר האולדייז, השיר השני שיפלח את רקדת הריקודים יהיה "את משגעת" של דודו אהרון, וכולם ירוצו לרחבה בהתלהבות, אשכנזים ומזרחים כאחד.

גני אירועים של חתונות אשכנזיות יצליחו להרוס לא רק את האוכל של המנה העיקרית, אלא גם את הקינוח, בכך שיגישו לכם קינוחים משונים, ולא את הסופלה הנחשק שחלמתם שיבוא וישביע את הרעב המנקר.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב